nkusa

nkusa
nkusa
Watch 24-hour Al Jazeera English news online live broadcast right here.

вторник, 6 септември 2011 г.

„Гардиън”: МИ6 знаеше, че ме измъчват, заяви либийски опозиционен лидер

„Гардиън”: МИ6 знаеше, че ме измъчват, заяви либийски опозиционен лидер

06 септември 2011

Триполи. Либийски опозиционен лидер, който бе прехвърлен в Триполи с помощта на МИ6, заяви, че е споделил с офицери от британското разузнаване, че е измъчван, но те не са направили нищо, за да му помогнат, пише „Гардиън”.
Твърдението на Абдул Хаким Белхадж ще засили натиска, за да бъде разкрита напълно ролята на Великобритания в изтезанията и прехвърлянето на затворници от терористичното нападение на 11 септември насам.
Белхадж бе задържан от ЦРУ в Тайланд през 2004 г., след като „МИ6” е предоставило разузнавателна информация. След това той е бил прехвърлен в Триполи, където в продължение на години е бил изтезаван в затворите на Муамар Кадафи.

иаф / Ориент нюз онлайн

Няма коментари:

Публикуване на коментар